Home အက္ေဆး ေပ်ာက္ဆုံးသြားတဲ့လြမ္းစရာ့အသံေတြ

ေပ်ာက္ဆုံးသြားတဲ့လြမ္းစရာ့အသံေတြ

40
0

၂ဝ၁၈၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလထုတ္ ေမာ္ကြန္းမဂၢဇင္း အမွတ္(၅၄)မွ Essay ျဖစ္ပါသည္။

ေမာင္ဥယ်ာဥ္ေရးသည္

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းကုိ ဘာေတြက တြန္းအားေပးေနတယ္လုိ႔ ထင္ပါသလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အသံေတြက တြန္းအားေပးေနတယ္ ထင္တာပဲ။ အနည္းဆုံးေတာ့ ဆာေလာင္ မြတ္သိပ္မႈေၾကာင့္ ၀မ္းဗုိက္က တဂြီဂြီ ျမည္သံေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလုံး အလုပ္လုပ္ေနၾကရတာ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀မွာ  အမွတ္ထင္ထင္ လြမ္းရတဲ့ အသံေတြ ရွိတယ္။

မနက္ ေ၀လီေ၀လင္းေတြမွာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေတြ ရဲ႕ တုံးေခါက္သံက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ လြမ္းဖြယ္ပါပဲ။ အခုေတာ့ တုံးေခါက္သံေတာင္ မၾကားရတာ ၾကာေလလွၿပီ။ တုံး ေခါက္သံရဲ႕ အဓိပ္ၸာယ္က မနက္အ႐ုဏ္တက္ၿပီ၊ ဒီေန႔အတြက္ ျပဳဖြယ္ကိစ္ၥ မွန္သမွ်ကုိ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ဖုိ႔ မဂၤလာရွိရွိ ႏုိးထၾကကုန္ေလာ့လုိ႔ ေဆာ္ၾသလုိက္တာနဲ႔ တူတယ္။ အခုလုိ ေဆာင္းမနက္ ေတြမွာ တုံးေခါက္သံကုိ နားစြင့္ၿပီး အိပ္ရတာလည္း အမွတ္ရစရာပဲ။ တုံးေခါက္ၿပီးၿပီ ဆုိတာနဲ႔ ေျခနင္း ကပ်ာကယာေကာက္စြပ္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေျပးၾကရတာကုိး။ တုံးေခါက္သံေတြကုိ ေသ ခ်ာနားေထာင္ဖူးရင္ စည္းခ်က္က်က် ေခါက္တယ္ဆုိတာ သတိ ျပဳမိႏုိင္တယ္။ ပထမပုိင္းမွာေတာ့ တုံးေခါက္သံေတြက ခပ္ေလး ေလးေပမယ့္ ေနာက္ပုိင္းအခ်က္ေတြမွာ တုံးေခါက္ႏႈန္းေတြ ျမန္ လာတယ္။ တုံးေခါက္လုိ႔ ၿပီးခါနီးၿပီဆုိမွ တစ္ခ်က္ခ်င္း ျပန္ၿပီး ေခါက္ျပန္တယ္။ တုံးေခါက္သံနဲ႔ ႏုိးထရတဲ့ မနက္ခင္းေတြက မဂၤလာရွိလြန္းလွတယ္။

တုံးေခါက္သံနဲ႔ မေရွးမေႏွာင္း ေပၚလာတတ္တဲ့ အသံက လင္းၾကက္တြန္သံပါပဲ။ မနက္ခင္းရဲ႕ ေနေရာင္ျခည္ကုိ ႀကိဳဆုိ လုိက္တဲ့ ၾကက္တြန္သံေတြထဲမွာ ခြန္အားေတြ ပါ၀င္တယ္။ ကၽြန္ ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ငယ္ဘ၀ေတြမွာ လင္းၾကက္တြန္သံေတြ ေနရာအႏွံ႔က ၾကားခဲ့ဖူးတယ္။ မနက္ခင္းမွာ ၾကားရေလ့ရွိတဲ့ အဘြားရဲ႕ ေၾကး စည္႐ုိက္သံ၊ အမွ်ေ၀သံ၊ သာဓုေခၚသံေတြကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ စိတ္ၾကည္လင္လန္းဆန္းေစတာ အမွန္ပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခပ္ငယ္ငယ္က အစုိးရစက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံႀကီး ေတြဆီက မနက္ ၇ နာရီမွာ အလုပ္လာဖုိ႔ ႏႈိးေဆာ္တဲ့ ဥၾသဆြဲသံလည္း ၾကားခဲ့ရဖူးတယ္။ အဲဒီ ဥၾသဆြဲသံက အစုိးရ႐ုံးဖြင့္ရက္တုိင္း မနက္ ၇ နာရီမွာ အလုပ္ရွိရာ လာၾကဖုိ႔ လုပ္သားေတြကုိ ဖိတ္ေခၚ တဲ့ အသံလည္း ျဖစ္တယ္။ ဥၾသဆြဲသံ ၾကားတာနဲ႔ စက္႐ုံ၊ အလုပ္ ႐ုံေတြရဲ႕ ကာယၪာဏ လုပ္သားႀကီးေတြက ဇင္စအက်ႌ၊ ဇင္စ ေဘာင္းဘီရွည္ေတြ ၀တ္ၿပီး စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံရွိရာ အေျပးအလႊား သြားၾကရတယ္။ နံနက္ ၁၁ နာရီမွာလည္း စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံေတြက ဥၾသဆြဲၾကျပန္တယ္။ အလုပ္သမားေတြ ထမင္းစားနားဖုိ႔ အခ်က္ ေပးတဲ့ ဥၾသသံ ျဖစ္ပါတယ္။ ညေန ၃ နာရီမွာေတာ့ အလုပ္ျပန္ဖုိ႔ ဥၾသဆြဲၿပီး တစ္ေန႔တာ လုပ္ငန္းခြင္ကုိ သိမ္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔အားလုံးအတြက္ စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံေတြက ဥၾသသံေတြက စံ ေတာ္ခ်ိန္ေတြပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ငယ္ဘ၀မွာ ႏုိင္ငံပုိင္ စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံႀကီးေတြရဲ႕ မီးခုိးေခါင္းတုိင္က မီးခုိးတလူလူ ထြက္ေနတာ ျမင္ရတဲ့အခါတုိင္း ရင္ထဲမွာ ေပ်ာ္ရႊင္၀မ္းေျမာက္မႈေတြ အလုိလုိ ေရာက္လာစၿမဲ။ အခုေတာ့ ႏုိင္ငံပုိင္ စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံႀကီးေတြ လည္း ပုဂ္ၢလိကလက္ထဲ ေရာက္သြားခဲ့ပါၿပီ။ မီးခုိးေခါင္းတုိင္ေတြ က မီးခုိးတလူလူလည္း မထြက္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။ ႀကီးမားက်ယ္၀န္း လွတဲ့ ႏုိင္ငံပုိင္ ၿခံ၀င္းက်ယ္ႀကီးေတြကုိ သြပ္ျပားျမင့္ျမင့္ႀကီးေတြ ေထာင္ကာထားလုိက္ၾကတယ္။ ပန္းေပါင္းစုံ ေ၀ဆာပြင့္ဖူးခဲ့တဲ့ အလုပ္သမား နားေနစရာ ပန္းၿခံဆုိတာ ခ်ဳံႏြယ္ပိတ္ေပါင္းေတြ ဖုံးလႊမ္းေနလုိက္တာ ျမင္မေကာင္းဘူး။ ေမာ္တာလည္သံ မၾကားရ၊ မီးခုိးထြက္တာ မျမင္ရတဲ့ စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံႀကီးေတြ ျမင္ရေတာ့ သိမ္ငယ္စိတ္ေတြ အလုိလုိ၀င္လာၿပီး ဘာကုိ ၀မ္းနည္းလုိ႔ ၀မ္း နည္းမိမွန္း မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က လြမ္းတတ္သူရယ္ပါ။

စက္႐ုံ၊ အလုပ္႐ုံေတြရဲ႕  ဥၾသသံက သက္မဲ့ဥၾသဆုိရင္ သက္ ရွိ ဥၾသသံေတြကလည္း လြမ္းစရာေကာင္းတယ္။ အထူးသျဖင့္ အခုလုိ ေဆာင္းအကုန္ ေႏြအကူးမွာ ပင္ျမင့္ထက္ဆီက လြမ္း လြမ္းေဆြးေဆြး ေအာ္ျမည္တတ္တဲ့ ဥၾသငွက္ရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွလုံးသားကုိ ဆြဲခါ လႈပ္ယမ္းႏုိင္စြမ္း ရွိတယ္။ အမွားအမွန္ ခြဲျခား ဖုိ႔ ခဲယဥ္းတဲ့အခါမ်ဳိးမွာ ဥၾသနဲ႔ က်ီးကုိ ဥပမာေပးေလ့ ရွိတယ္။ ငွက္ႏွစ္ေကာင္စလုံးကလည္း မည္းမည္းသည္းသည္းေလးေတြ မဟုတ္လား။ ဥၾသနဲ႔ က်ီးက ေဒြးေရာယွက္တင္ ေရာေထြးေနေလ့ ရွိတယ္။ ခပ္လွမ္းလွမ္းက ၾကည့္ရင္ အလြယ္တကူ ခြဲျခားမသိႏုိင္ ဘူး။ ေႏြကုိ ေရာက္လုိ႔ အသံျပဳၿပီဆုိရင္ေတာ့ ဘယ္ဟာက ဥၾသ၊ ဘယ္ဟာက က်ီးဆုိတာ ခြဲျခားသိႏုိင္ၿပီေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူ႔ အဖြဲ႕အစည္းမွာလည္း ညီအစ္ကုိ မသိတသိအခ်ိန္ကုိ ျဖတ္သန္း ေနရေတာ့ ဥၾသနဲ႔ က်ီး ခြဲျခားဖုိ႔ ခက္ေနေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္ က အေကာင္းဆုံး သမားေတာ္ မဟုတ္လား။

ငွက္ဖြဲ႕ေတးေတြထဲမွာ ဥၾသငွက္ကုိ ဖြဲ႕သီတဲ့ ေတးသီခ်င္း ေတြလည္း မနည္းလွဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ အဆုိေတာ္ အက္စ္ကဲနက္ရဲ႕ ရင္သုိ႔တုိးေ၀ွ႔ဆဲပါ ခုိင္ ဆုိတဲ့ သီခ်င္း ေႏြဦးကာလ ေတြမွာ အလုိလုိ ပါးစပ္ဖ်ား ေရာက္လာေလ့ရွိတယ္။

ေႏြႀကိဳ ေရႊဥၾသ xxx ပန္းပိေတာက္ကုိ ျမင္မွ xxx ေႏြ ေရာက္တာ xxx ကုိယ္သိတယ္ xxx ေၾသာ္… ေႏြတဲ့လား xxx ရာသီေတြလည္း xxx ေျပာင္းသြားခဲ့ေပါ ့xxx  အခ်ိန္အခါေတြသည္ xxx ေႏွာင္းသြားခဲ့လည္း xxx ၾကင္နာသူသုိ႔ xxxအမွတ္တရ ရွိေန ဆဲ xxx ယုံပါရင္သုိ႔ xxxတုိးေ၀ွ႔ဆဲပါ ခုိင္xxx

သက္မဲ့ဥၾသသံေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကုိ ထိတ္ထိတ္ျပာ ျပာ ျဖစ္ေစတဲ့ အသံလည္း ရွိေသးတယ္။ မီးသတ္ကား ဥၾသသံ ေတြေပါ့။ မီးသတ္ကား ဥၾသသံေတြ ၾကားရတဲ့အခါတုိင္း မထိတ္သာမလန္႔သာ ျဖစ္ရတာခ်ည္းပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အမ်ဳိးေတြထဲမွာ မီးေဘးသင့္ခဲ့ရသူေတြက အမ်ားသား။ သုမနေက်ာမွာ ဒဏ္ရာ ေတြ ဗရပြ ျဖစ္႐ုံမကဘူး၊ အရက္ျပန္နံ႔ေတြ တသင္းသင္း ရွိေန တုန္း မဟုတ္လား။ အသံေတြက လူေတြရဲ႕ အာ႐ုံကုိ ဩတ္ေပ်ာင္း ႏူးညံ့ေစတာ ရွိသလုိ ခက္ထန္မာေက်ာေစတာလည္း ရွိတာပါပဲ။ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ေႏြဦးေတြမွာ ရြာဦးထိပ္က ထုံးေဖြးေဖြး ေစတီ ေလးရဲ႕ ဆည္းလည္းလႈိက္သံကလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကုိ ဩတ္ ေပ်ာင္းသြားေစႏုိင္ခဲ့တယ္။ ဒီလုိပါပဲ၊ အကာလညေတြမွာ စစ္ ဖိနပ္သံတေျဖာင္းေျဖာင္းကလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကုိ တုန္လႈပ္ ေခ်ာက္ခ်ားေစတာေပါ့။

အသံနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ မေမ့ႏုိင္တဲ့ ငယ္ဘ၀ အေတြ႕အႀကံဳေလးတစ္ခု ရွိတယ္။ ဟုိးလြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ေလာက္တုန္းကေပါ့။ ကုိယ့္ၿမိဳ႕ကုိယ့္ရြာကေန ညအိပ္ညေန ခရီးမထြက္ဘူးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဘုိးနဲ႔အတူ ဇာတိၿမိဳ႕ေလးက ေန ၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးဆီ အလည္အပတ္ သြားခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ဟာ မူလတန္းေက်ာင္းသားအရြယ္သာ ရွိေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ အမ်ဳိးမကင္းတဲ့ အိမ္မွာ တည္းခုိ ေနထုိင္ၾကတဲ့ အခ်ိန္ လမ္းေပၚကေန ကၽြန္ေတာ့္နာမည္တပ္ေခၚသံကုိ နားနဲ႔ ဆက္ဆက္ ၾကားလုိက္ရတယ္။ ေခၚတဲ့သူက ကၽြန္ေတာ့္အိမ္နီးခ်င္း ေက်ာင္းသြားေဖာ္ သူငယ္ခ်င္း။ (သူ႔အေၾကာင္း ေက်ာင္းသြား ေဖာ္ဆုိတဲ့ အမည္နဲ႔ ေမာ္ကြန္းမဂ္ၢဇင္း အမွတ္ ၅၂ မွာ အက္ေဆး တစ္ပုဒ္ ေရးသားခဲ့ပါတယ္။) သိစိတ္က မျဖစ္ႏုိင္ဘူးဆုိတာ သိ ေနေပမယ့္ မသိစိတ္ေၾကာင့္ ၀ရန္တာကုိ ထြက္ၿပီး ၾကည့္မိေသး တယ္။ သူငယ္ခ်င္း လုိက္မလာႏုိင္ဘူးဆုိတာ သိသိႀကီးနဲ႔ သူ႔အသံ ခပ္အက္အက္ကုိ နားနဲ႔ ဆက္ဆက္ ၾကားရတဲ့ အျဖစ္ ကုိယ့္ကုိယ္ ကုိယ္ေတာင္ မယုံႏုိင္ဘူး။ ဒါက တင္ဇာေမာ္ရဲ႕ သီခ်င္းနာမည္လုိ စြဲလမ္းမႈျပႆနာေပပဲလား။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီလုိပဲ ဘာမွ မဟုတ္လွတဲ့ ကိစ္ၥေတြမွာ သိပ္အစြဲအလမ္းႀကီးတာ။

အခုေတာ့ အသံေတြနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ေျပာၾကဆုိၾက အေရး တယူလုပ္ၿပီး ေဆြးေႏြးလာၾကရၿပီ။ ၿမိဳ႕ျပရဲ႕ ဆူညံသံေတြေပါ့။ ပညာရွင္ေတြကေတာ့ အသံညစ္ညမ္းမႈ (Noise Pollution) လုိ႔ ေခၚၾကတယ္။ ေလာ္စပီကာက ေပးတဲ့ လူမႈျပႆနာေတြလုိ႔ ဆုိ ႏုိင္မလားပဲ။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္တည္းကုိပဲ ေလာ္စပီကာနဲ႔ ဖြင့္တဲ့ အခါ ၿမိဳ႕ျပမွာ ဖြင့္တာနဲ႔ ေက်းလက္မွာ ဖြင့္တာ မတူႏုိင္ဘူး။ ေက်း လက္မွာ သစ္ပင္ထိပ္ဖ်ား ေလာ္စပီကာ တက္ခ်ိတ္ၿပီး တြံေတး သိန္းတန္သီခ်င္းဖြင့္တဲ့အသံ ၾကားတယ္ဆုိပါစုိ႔။ လယ္ထဲယာထဲ က တုိးေ၀ွ႔ျဖတ္သန္းလာတဲ့ ေလႏုေအးကုိ ခံစားရင္း တြံေတးသိန္း တန္သီခ်င္း နားေထာင္ရတာ ေလာကစည္းစိမ္ေပါ့။ သစ္ရိပ္၀ါး ရိပ္ေအာက္မွာ နားနားေနေန ေနရင္း တံြေတးသိန္းတန္ သီခ်င္း ၾကားရတာ ပၪသိခၤနတ္ေစာင္းသံလုိ႔ေတာင္ ထင္မွတ္မွားႏုိင္ ေသးတယ္။ ဒါက ေက်းလက္လူ႔အဖြဲ႕အစည္းအတြက္ ေဖ်ာ္ေျဖမႈ ျဖစ္မွာ ေသခ်ာတယ္။ ဒါေပမဲ့ ၿမိဳ႕ျပရဲ႕ မြန္းက်ပ္တဲ့ တုိက္ခန္းက်ဥ္း ထဲမွာ လူမႈဒုက္ၡေတြနဲ႔ ေထြးလုံးရစ္ပတ္ေနထုိင္ရင္း အိမ္ေရွ႕ ထီ လွည္းက ဖြင့္တဲ့ သီခ်င္းေၾကာင့္ ေဒါမနသေတြ ျဖစ္ရတာလည္း အႀကိမ္ႀကိမ္ပဲ မဟုတ္လား။ ထီလွည္းက ဖြင့္တဲ့ ေဆာင္းေဘာက္စ္ သံက ဆူညံလြန္းလုိ႔ ေဒါသျဖစ္ရတာ မဟုတ္ဘူး။ တကယ္ေတာ့ ထီလွည္းက ဖြင့္တဲ့ သီခ်င္းသံက ေက်းလက္က ဖြင့္တဲ့ ေလာ္စပီ ကာေလာက္ အသံမက်ယ္ပါဘူး။ ေက်းလက္မွာ ေလာ္စပီကာနဲ႔ ဒစ္ကုန္ဖြင့္တဲ့ သီခ်င္းသံက သာယာသံ ျဖစ္ႏုိင္ေပမယ့္ ၿမိဳ႕ျပမွာ ေတာ့ ေဆာင္းေဘာက္စ္နဲ႔ ဖြင့္႐ုံနဲ႔ ဆူညံသံအျဖစ္ ေျပာင္းသြား တယ္။ ၿမိဳ႕ျပရဲ႕ လူမႈအသုိက္အၿမံဳနဲ႔ ေက်းလက္ လူမႈအသုိက္အၿမံဳ က ကြာျခားခဲ့ၿပီေလ။

အသံေတြနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ထိလြယ္ရွလြယ္ ျဖစ္ၾကသူေတြ ရွိတယ္။ တခ်ဳိ႕က လင္ပန္းေပၚ သံနဲ႔ျခစ္တဲ့ အသံေတြ ၾကားရင္ သြားေတြ က်ိန္းၾကသတဲ့။ လူတခ်ဳိ႕က ကတ္ေၾကးညႇပ္သံ တခ်ပ္ ခ်ပ္ၾကားတဲ့အခါ ၾကက္သီးေမြးညင္း ထၾကတာလည္း ရွိတယ္။ ငွက္ဆုိးထုိးသံ ၾကားရတဲ့အခါမွာ ဖြဟဲ့ လြဲပါေစ ဖယ္ပါေစ ေျပာတဲ့ သူေတြလည္း မနည္းဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ တိတ္ဆိတ္ ညေတြမွာ ၾကမ္းျပင္ကုိ တဂ်စ္ဂ်စ္ျမည္ေအာင္ ကုိက္ေနတဲ့ ႂကြက္ ေတြရဲ႕  အသံက စိတ္ညစ္ညဴးဖြယ္ပါပဲ။

အသံေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ ေခတ္ေျပာင္း ေတာ္လွန္ေရးကုိ ေဖာ္ေဆာင္ႏုိင္ခဲ့တယ္ဆုိရင္ မအံ့ၾသပါနဲ႔။ လြန္ ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္း ၃၀ ေလာက္က ျပည္သူလူထုႀကီးရဲ႕ ေတာင္းဆုိသံ ေတြေၾကာင့္ သုံးလအတြင္း မင္းသုံးဆက္ ေျပာင္းသြားခဲ့ဖူးတယ္။ အခုေတာ့လည္း ျပည္သူ႔အသံ လႊတ္ေတာ္အသံရယ္လုိ႔ ေျပာလာ ရၿပီ မဟုတ္လား။

အသံေတြအေၾကာင္း ေျပာရင္ မီးရထား ဥၾသသံေတြနဲ႔ သေဘၤာဥၾသသံေတြအေၾကာင္း ထည့္ေျပာရပါဦးမယ္။ ႏုိင္ငံျခား သားေတြအဖုိ႔ သေဘၤာဥၾသသံေတြက လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြး ျဖစ္ ေစသတဲ့။ သူတုိ႔ယဥ္ေက်းမႈမွာ သေဘၤာနဲ႔ နယ္ေျမသစ္ ရွာခဲ့ၾက သူေတြ ျဖစ္ေတာ့ အိမ္ေထာင္ဦးစီးေတြဟာ သေဘၤာစီးၿပီး ခရီး ေ၀းႏွင္ၾကရတယ္။ နယ္ေျမသစ္ ရွာၾကတာျဖစ္လုိ႔ ႏွစ္ေပါက္ ေအာင္ ၾကာတဲ့အခါေတြလည္း ရွိတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လူ႔အဖြဲ႕ အစည္းမွာလည္း မီးရထားဥၾသသံေတြဟာ ခြဲခြာျခင္း သေကၤတ ပါပဲ။ အဆုိေတာ္ ထူးအိမ္သင္ကေတာ့ အေမ့အိမ္သီခ်င္းမွာ ရထားဥၾသသံေတြကုိ တခုတ္တရ ထည့္သြင္းေရးသားခဲ့တယ္။ အိမ္မျပန္ႏုိင္ေသးတဲ့ အေ၀းေရာက္ သားေတြအတြက္ ရထား ဥၾသသံေတြက လြမ္းဖြယ္ပါပဲ။

ရထားဥၾသသံေလးမ်ား ၾကားရင္ xxx အိမ္ျပန္ခ်င္တဲ့ xxx စိတ္ကေလး xxx တားမရဘူးxxxx

အားလုံးထက္ ေႏြးေထြးလုံၿခံဳတဲ့ ေနရာဟာ xxx အေမ့အိမ္ ပဲလုိ႔ xxx သိလုိက္ရတဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့ xxx ကၽြန္ေတာ္က xxx ဟုိး…အေ၀းႀကီးမွာ xxx ေရာက္ရွိေနခဲ့ၿပီေလ xxx

အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ကုိ လႈပ္ခတ္ႏုိင္တဲ့ အသံေတြ အရင္လုိ မမ်ားေတာ့ဘူး။ ေခတ္ေပၚသီခ်င္းေတြကလည္း သီခ်င္း လား၊ ရန္ေတြ႕ေနတာလား မကြဲျပားေတာ့ဘူး။ ေယာက်္ားရင့္မာ အဆုိေတာ္ႀကီးေတြရဲ႕ ရည္းစားပစ္ အသည္းကြဲသီခ်င္းေတြ ရန္ စြယ္ေငါေငါနဲ႔ဆုိတာ ၾကားရတုိင္း အရင္ေခတ္က သီခ်င္းေတြကုိပဲ နားေထာင္ခ်င္စိတ္ ေပါက္မိတယ္။ တခ်ဳိ႕ ေခတ္ေပၚ သီခ်င္းစာ သားေတြဆုိ ႐ုန္႔ရင္းၾကမ္းတမ္းတာေတြေတာင္ ပါတယ္။ အသက္ ႀကီးလာတဲ့အခါ ကုိယ္ဆုိခဲ့တဲ့ သီခ်င္းကုိ သမီးျဖစ္သူ အဆုိေတာ္ က အမွတ္တရအျဖစ္ ျပန္ဆုိတဲ့အခါ စင္ေအာက္ကေန မူရင္း အဆုိေတာ္ႀကီးေတြ ဘယ္လုိမ်က္ႏွာေပးနဲ႔ နားေထာင္ၾကမွာပါ လိမ့္။ (အသက္က ေသခ်ာေပါက္ႀကီးလာမွာ။ ငယ္တုန္း ရြယ္ တုန္း ခပ္ရင့္ရင့္စာသားေတြ ထည့္ဆုိၿပီး ပရိသတ္လက္ခုပ္သံ ခ်ဴ တာ ကိစ္ၥမရွိေပမယ့္ အသက္ႀကီးလာရင္ ကုိယ္ဆုိခဲ့တဲ့ သီခ်င္း ကုိယ့္သားသမီးေတြ ဆုိတာ နားေထာင္ရဲဖုိ႔ေတာ့ လုိမယ္။) ရည္း စားပစ္တဲ့အေၾကာင္း ဆုိရမွာ ျဖစ္သလုိ ကေလးသူငယ္ အခြင့္ အေရးေတြ၊ အလုပ္အကုိင္ ရွားပါးမႈေတြ၊ ရာဇ၀တ္မႈ ထူေျပာတာ ေတြ၊ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ကိစ္ၥေတြ၊ လူ႔အဖြဲ႕အစည္းရဲ႕ ညစ္ေထး ေနတဲ့ အေၾကာင္းေတြ ေရးဖြဲ႕သီဆုိၾကပါဦးလား။ တစ္ခါလာလည္း ရည္းစားပစ္ အသည္းကြဲ၊ တစ္ခါလာလည္း ခ်စ္တယ္ ႀကိဳက္တယ္ ပ်င္းစရာႀကီး။ အႏုပညာဟာ ေခတ္ေပၚ ဗန္းစကားေတြ ေဖာေဖာ သီသီ ထည့္႐ုံနဲ႔ မရဘူး ထင္တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကပဲ သိပ္ၿပီး ကြန္ ဆာေဗးတစ္ ဆန္ေနၿပီလား မသိ။

အသံနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ မိတ္ေဆြတုိ႔ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ကုိ ၾကား ခ်င္ေသးတယ္။ မိတ္ေဆြတုိ႔မွာလည္း ၾကည္ႏူးစရာ ေၾကကြဲစရာ အသံေတြ ေသခ်ာေပါက္ ရွိမွာပါပဲ။ အခုေတာ့ အိမ္ေထာင္ဦးစီး အမ်ားစုက အိမ္ရွင္မရဲ႕ ေစ်းဖုိး တုိးေပးဦး ဆုိတဲ့ ႏႈတ္ထြက္စကား ကုိ ေၾကာက္ေနၾကၿပီေလ။

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here