Home အက္ေဆး သားရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ေသာ္

သားရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့ေသာ္

360
0
ေစ်းႏႈန္းသက္သာစြာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းႏုိင္ပါၿပီ

၂ဝ၁၉၊ ေဖေဖာ္ဝါရီလထုတ္ ေမာ္ကြန္းမဂၢဇင္း အမွတ္(၆၂)မွ Essay ျဖစ္ပါသည္။

ျမတ္စုမြန္

မၾကာေသးခင္တစ္ေန႔က ကၽြန္မႏွင့္ အေဒၚ၀မ္းကြဲ ျဖစ္သူတို႔ စကားႏိုင္လုရင္း စကားအေခ်အတင္ မ်ား ၾကသည္။ စိတ္ဆိုးရေလာက္ ေအာင္ မျပင္းထန္ေသာ္ လည္း မ်က္ႏွာပ်က္ေလာက္ တဲ့အထိေတာ့ အျငင္းပြားခဲ့ ၾကသည္။

ေစ်းႏႈန္းသက္သာစြာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းႏုိင္ပါၿပီ

ထိုေန႔က ထိုအေဒၚႏွင့္ အိမ္နီးခ်င္းအမ်ဳိးသမီးႀကီး တစ္ ေယာက္တို႔ သူတို႔ၾကည့္ေနက် ကိုရီးယားဇာတ္လမ္းတြဲအေၾကာင္း ေ၀ဖန္လ်က္ရွိသည္။ ထုိဇာတ္လမ္းတြဲထဲတြင္ ေယာက်္ားေလး မ်ားႏွင့္ မိန္းကေလးမ်ား အဖြဲ႕လိုက္ ယွဥ္ၿပိဳင္ကစားၾကသည့္ အားကစားပြဲေတာ္တစ္ခု က်င္းပၾကသည္။

ကစားပြဲေတာ္တြင္ပါ၀င္သည့္ ကစားနည္းမ်ားအနက္ တစ္ဖက္ႏွင့္တစ္ဖက္ ေျခေထာက္ႏွင့္ ကန္ၾကသည့္ ကစားနည္း ကို မႀကိဳက္ေၾကာင္း၊ ေယာက္်ားေလးမွာ ဘုန္းကံျမင့္ၿပီး၊ မိန္း ကေလးကဘုန္းနိမ့္သူမ်ား ျဖစ္သည့္အတြက္ ဘုန္းျမင့္သူမ်ားကို ေျခေထာက္ႏွင့္ မကန္သင့္ေၾကာင္း ေျပာဆိုလ်က္ ရွိၾကသည္။

ဘုန္းကံနိမ့္ျခင္း၊ ျမင့္ျခင္းသည္ ေယာက္်ား၊ မိန္းမဆိုသည့္ ေမြးရာပါ အဂၤါကိုၾကည့္၍ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္တာ မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ယခု ကစားနည္းသည္ ဘုန္းေတြကံေတြႏွင့္ မဆိုင္ေၾကာင္း၊ အျခား ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ မိန္းမျဖစ္ေစ၊ ေယာက္်ားျဖစ္ေစ တန္းတူသာ ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မေျပာလိုက္သည္။

ထို႔ျပင္ ဘုန္းကံဆိုသည္မွာ လူတို႔၏ ေကာင္းမြန္ျမင့္ျမတ္ ေသာ အလုပ္ေပၚမူတည္၍သာ ဆံုးျဖတ္သင့္ေၾကာင္း၊ ေမြးရာပါ အဂၤါအေပၚ မူတည္၍ ဘုန္းျမင့္ျခင္း၊ ဘုန္းနိမ့္ျခင္းကို မဆံုးျဖတ္ သင့္ေၾကာင္း ေျပာမိသည္။

ကၽြန္မ၏အေဒၚသည္ ကၽြန္မကို အထူးအဆန္းျပန္ၾကည့္ ကာ ““ဘုန္းႀကီးေတြေဟာတဲ့တရားေတြ နားမေထာင္ဖူးဘူးလား၊ ေယာက္်ားဆိုတာ ပိုဘုန္းျမင့္တယ္””ဟု ဆိုသည္။

““ဘုန္းႀကီးေတြကိုယ္တိုင္က ေယာက္်ားေတြေလ၊ သူတို႔ ဘုန္းျမင့္ေၾကာင္းပဲ သူတို႔ေဟာမွာေပါ့ အန္တီကလဲ၊ တကယ့္ ေထႀကီး၀ါႀကီး၊ စာေပက်မ္းဂန္ႏွံ႔စပ္ကၽြမ္းက်င္တဲ့ သံဃာေတြက ေယာက္်ားကမွ ဘုန္းျမင့္တယ္၊ မိန္းမကေတာ့ ဘုန္းနိမ့္တယ္ ဆိုတာ မေဟာဘူး။ ဘုရားရွင္ကလည္း ငါ၊ သူတစ္ပါး၊ ေယာက်္ား၊ မိန္းမ မရွိဘူးလို႔ပဲ ေဟာခဲ့တာ””ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာသည္။

ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ့ စကား၀ိုင္းအေျခအေနက အနည္း ငယ္ အရွိန္ျမင့္လာသည္။

မိန္းမမ်ားက ဘုန္းနိမ့္သျဖင့္ မိန္းမ၀တ္ေသာ လံုခ်ည္ကို အိမ္ေရွ႕တြင္ မလွန္းေၾကာင္း၊ ေယာက္်ား၀တ္ေသာ ပုဆိုးမ်ားသာ အိမ္ေရွ႕တြင္လွန္း၍ သင့္ေတာ္ေၾကာင္း၊ ဘြဲ႕ရ ပညာတတ္သြား႐ံုႏွင့္ လူတုိင္းလက္ခံက်င့္သံုးေနသည့္ ေရွးထံုးကို မပယ္သင့္ေၾကာင္း ထိုအေဒၚက ကၽြန္မကို ျပန္၍ ေျပာေလသည္။

““ေရွးထုံးေတြက ေခတ္နဲ႔ အံ၀င္ခြင္က်မျဖစ္ေတာ့၊ လူေတြ ကို အက်ဳိးမျပဳေတာ့ဘူးဆိုရင္ ပယ္သင့္တာ ပယ္ပစ္ရမယ္၊ ေရွး ထံုးဆိုတာ မျဖစ္မေနလိုက္နာရမယ္လို႔ ဘုရားေဟာထားခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး၊ လူေတြ ခ်ဲ႕ကားၿပီး လိုရာဆြဲယူလာလို႔သာ မရွိသင့္ ေတာ့တဲ့ ေရွးထံုးေတြ ဒီေန႔ထိ ရွိေနတာ။ ဒါကို ကိုယ့္သားသမီးေတြ လက္ထက္မွာ ဆက္ဆြဲယူမသြားေအာင္ အျမစ္ျဖတ္သင့္တယ္””ဟု ကၽြန္မက ျပန္၍ ေျပာသည္။

သားသုံးေယာက္ႏွင့္ သမီးတစ္ေယာက္ ေမြးထားေသာ ထိုအေဒၚျဖစ္သူသည္ ကၽြန္မ၏ စကားကို အေတာ္ပင္ မခံမရပ္ ႏိုင္ျဖစ္သြားပံုရသည္။

““ငါတို႔ကေတာ့  သားသမီးေတြကို ဒီေရွးထံုးေတြကို မပယ္ ဖို႔ပဲ သင္ေပးရမယ္၊ ဒါေတြဟာ လိုက္နာသင့္တဲ့ ေရွးထံုးေတြပဲ၊ ဘာပဲေျပာေျပာ ေယာက္်ားေတြက မိန္းမေတြထက္ ဘုန္းကံျမင့္ တယ္””ဟု ဆိုေလသည္။

ကၽြန္မလည္း မည္သို႔မွ် ဆက္၍ အျငင္းမပြားလိုေတာ့ဘဲ စိတ္ထဲကသာ ေျပာမိသည္။

““လူ႔ပတ္၀န္းက်င္အတြက္ အက်ဳိးမရွိတဲ့ ေရွးထံုးေတြကို လက္ကိုင္ထားၿပီး ႀကီးျပင္းလာမယ့္ အဲဒီသားသမီးေတြဟာ လူ ေတြအားလံုး တန္းတူညီမွ်တယ္ဆိုတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈကို လက္ခံ က်င့္သံုးလာေနတဲ့ လူ႔အသိုင္းအ၀ိုင္းထဲကို ေရာက္သြားတဲ့အခါ စိတ္က်န္းမာေရး ခ်ဳိ႕တဲ့တဲ့လူေတြအျဖစ္  အျမင္ခံရလိမ့္မယ္””ဟူ၏။

ထိုအေဒၚသည္ သူေျပာသည့္အတိုင္းပင္ သူ႔သားသမီးမ်ား အေပၚ လက္ေတြ႕က်င့္သံုးသည္။

သားေယာက္်ားေလးမ်ားသည္ သူတို႔အိမ္တြင္ အခြင့္ထူးခံျဖစ္သည္။ ကိုယ့္ေ၀ယ်ာဝစၥမ်ားကို ကိုယ္တိုင္လုပ္ရန္မလို။ သမီး မိန္းကေလးကသာ အိမ္မႈကိစ္ၥ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးမ်ားကို မႏိုင္ရင္ကာ ထမ္းပိုးရသည္။

ဘုန္းျမင့္ကံျမင့္ေသာ ေယာက္်ားသားမ်ား၏ အ၀တ္ အထည္မ်ားကို သီးသန္႔ေလွ်ာ္ဖြပ္ရသည္။ ဘုန္းကံနိမ့္သည္ဟု အစဥ္အလာက သတ္မွတ္ေပးထားေသာ မိန္းမသားျဖစ္သည့္ အေလ်ာက္ သူ၏ အ၀တ္ႏွင့္ ေရာေႏွာ၍ မေလွ်ာ္ဖြပ္ရ။

မိသားစုတစ္ခုလံုး၏ ေ၀ယ်ာဝစၥတာ၀န္မ်ားျဖင့္ အၿမဲ တေစ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုးမ်ား ပိေနသည့္ ထိုညီမျဖစ္သူကို ကၽြန္မက““သူတို႔အ၀တ္ သူတို႔ေလွ်ာ္ဖြပ္ႏိုင္ေနၿပီ၊ နင္ေလွ်ာ္ေပးေနစရာ မလုိဘူး၊ သူတို႔တာ၀န္ကို သူတို႔ကို ယူခိုင္း””ဟု ေျပာလွ်င္ သူက မည္သုိ႔မွ် ျပန္မေျပာ။ ရယ္က်ဲက်ဲျဖင့္ပင္ေနသည္။

အဂၤလိပ္စာအဓိကျဖင့္ ေက်ာင္းၿပီးထားေသာ ကၽြန္မ၏ ထို၀မ္းကြဲညီမသည္ သူ႔အေမေျပာသည့္ မိန္းမဆိုတာ ဘုန္းနိမ့္ တယ္၊ ေယာက်္ားဆိုတာ ဘုန္းျမင့္တယ္ဆိုသည့္ အယူအဆ ပံုစံခြက္ထဲတြင္ ႀကီးျပင္းလာခဲ့သည္။ သူတို႔မိသားစုသာမက ကၽြန္မႏွင့္ နီးစပ္သည့္ မိသားစုမ်ား အားလံုးနီးပါးကလည္း ထိုေရွး႐ိုးထံုးစံႏွင့္ ေနသားတက်ျဖစ္ကာ မိန္းကေလးမ်ားကို ခြဲျခားႏွိမ္ခ်သေလာက္ သားေယာက္်ားေလးမ်ားကို မ်က္ႏွာသာ ေပးၾကသည္။

မည္သည့္ ကိုယ္ပိုင္အရည္အခ်င္းမွ် မရွိသည့္ သား ေယာက္်ားျဖစ္ေစကာမူ ေမြးရာပါကိုယ္အဂၤါ အစိိတ္အပိုင္းအေပၚ အခြင့္ေကာင္းယူကာ ဘုန္းကံျမင့္သူ၊ မိန္းမမ်ားထက္ သာလြန္ ျမင့္ျမတ္သူမ်ားအျဖစ္ မိခင္မ်ား၊ ႀကီးေတာ္၊ အေဒၚမ်ားက အဓိက ပံုေဖာ္ၾကသည္။ မိန္းမျဖစ္ရျခင္းအေပၚ သိမ္ငယ္ေနသည့္ သူတိုု႔၏ အငံု႔စိတ္မ်ားျဖင့္ သားေယာက်္ားေလးမ်ား၊ အစ္ကို ေမာင္ဖြားမ်ားကို သခင္ကဲ့သို႔၊ ဘုရားကဲ့သို႔ အထင္ေရာက္လ်က္ ရွိသည္။

ဤနည္းျဖင့္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ဘုန္းရွင္ကံရွင္ဆိုသည့္ အယူ အဆကိုလက္စြဲျပဳကာ လူမႈေရးအရျဖစ္ေစ၊ အလုပ္သေဘာ အရျဖစ္ေစ၊ အိမ္ေထာင္ေရးအရျဖစ္ေစ ပတ္သက္ဆက္ႏႊယ္ရေသာ မိန္းမမ်ားအေပၚတြင္ အထင္အျမင္ေသးစိတ္၊ ခြဲျခားႏိွမ္ခ် လိုေသာ အတြင္းသေဘာပိုင္ရွင္ ေယာက္်ားအမ်ားအျပား ေပၚ ထြက္လာေစေတာ့သည္။

မိန္းမမ်ားသည္ ေယာက်္ားမ်ားထက္ ဘုန္းကံနိမ့္က် သည့္အတြက္ ေယာက်္ားမ်ားကို အရာရာ ေရွ႕တန္းတင္ရမည္၊ ဦးစားေပးရမည္ဆိုသည့္ အေတြးအေခၚက ကၽြန္မတို႔ လူမႈပတ္ ၀န္းက်င္တြင္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္စရာေကာင္းေလာက္ ေအာင္ လႊမ္းမိုးလ်က္ရွိသည္ကို ျငင္း၍မရ။

အထူးသျဖင့္ ပညာေရး အပါအ၀င္ အစစအရာရာ ဖြံ႕ၿဖိဳး ေနသည့္ ၿမိဳ႕ျပေဒသထက္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈေနာက္က်ေနဆဲ နယ္ႏွင့္ ေက်းလက္မ်ားတြင္ ထိုအေတြးအေခၚ အယူအဆမ်ားက ပို၍ တြင္က်ယ္ က်င့္သံုးလ်က္ရွိသည္။

ယင္းအယူအဆမ်ားထဲတြင္ ေယာက္်ားမ်ားက ဆံပင္မွ စ၍ ေျခေထာက္အထိ ဘုန္းႏွင့္ကံႏွင့္ ျမင့္ျမတ္သူမ်ား ျဖစ္ေနေလ့ ရွိၿပီး၊ မိန္းမမ်ားက ဆံပင္မွလြဲလွ်င္ ခႏ္ၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးက ဘုန္းနိမ့္ကံနိမ့္ ညစ္ႏြမ္းစုတ္ပဲ့ေနေလ့ ရွိသည္။

ျမန္မာ့လူ႔အဖြဲ႔အစည္းတြင္ ေယာက္်ားအခ်ဳိ႕သည္ ကိုယ္ ပိုင္အရည္အခ်င္းမရွိသည့္တိုင္ ေမြးရာပါအဂၤါအစိတ္အပိုင္း တစ္ခုကိုအေၾကာင္းျပဳကာ ဘုန္းကံျမင့္သူ၊ အရာရာတြင္ ေရွ႕ တန္းက ေနခြင့္ရွိသူဆိုသည့္ ဓေလ့ထံုးစံအယူအဆျဖင့္ လူ႔အ၀န္း အ၀ိုင္းအတြင္း သက္ေသာင့္သက္သာ ေနထိုင္ခြင့္ရွိသည္ကို ေတြ႕ရသည္။

သို႔ေသာ္ “ငါကေယာက်ာ္းအျဖစ္ေမြးဖြားလာသည္၊ ငါက ဘုန္းကံျမင့္သည္၊ ထို႔ေၾကာင့္ ငါကပို၍ ေရွ႕တန္းေရာက္သင့္ သည္”ဆိုသည့္ အေတြးအေခၚသည္ ယေန႔ေခတ္ႏွင့္ အံ၀င္ခြင္ က်မရွိေတာ့သည့္အျပင္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ျပႆနာ တစ္စုံတစ္ရာ ရွိသူအျဖစ္ပါ ဖယ္ၾကဥ္ခံရႏုိင္သည္ကို သတိျပဳသင့္သည္။

တစ္ခါက ကၽြန္မႏွင့္ ညီအစ္မကဲ့သို႔ ခင္မင္ရင္းႏွီးေနသည့္ ညီမငယ္တစ္ဦး၏ မဂၤလာပြဲ က်င္းပသည္။

ထိုမဂၤလာပြဲရက္တြင္ ခရီးလြန္ေနသျဖင့္ မသြားျဖစ္လိုက္သည့္ ကၽြန္မသည္ သူတို႔ွဇနီး ေမာင္ႏွံအတြက္ မဂၤလာလက္ေဆာင္ကို ေနာက္က်မွ ေပးျဖစ္ခဲ့ သည္။ ထိုလက္ေဆာင္တြင္ ကၽြန္မႏွင့္ ခင္မင္ရင္းႏွီးသူ ညီမငယ္ ၏ အမည္ကို ေရွ႕ကေရးကာ သူ၏ အမ်ဳိးသားနာမည္ကို ေနာက္ က ကပ္၍ ေရးလိုက္သည္။

သူတို႔ဇနီးေမာင္ႏွံလက္ထဲသို႔ လက္ေဆာင္ပစ္ၥည္းေလးေပး လိုက္ခ်ိန္တြင္ ေရးထားသည့္ နာမည္ကိုဖတ္ကာ သတို႔သား ျဖစ္သူ မ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။ တစ္ဆက္ တည္း ထိုသူက သူ၏နာမည္ကို ေနာက္မွေရးသည့္အတြက္ မ်က္ႏွာမသာမယာႏွင့္ ေမးခြန္းထုတ္သည္။

ထိုသို႔ေမးလာမည္ဟု မထင္မွတ္ထားသည့္အတြက္ ႐ုတ္ တရက္ မည္သို႔ ျပန္ေျပာရမွန္းမသိဘဲ ျဖစ္သြားသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္မႏွင့္ ရင္းႏွီးသိကၽြမ္းသူမွာ သတို႔သမီးျဖစ္သည့္အတြက္ သူ႔ နာမည္ကို ေရွ႕မွထည့္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ သတို႔သားက ယခုမွ သိရသည့္အတြက္ နာမည္ကို ေနာက္မွေရးျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မက ရွင္းျပလိုက္သည္။ သူက မၾကည္မလင္ႏွင့္ ႏႈတ္ဆိတ္ သြားေသာ္လည္း မိန္းကေလးျဖစ္သူကေတာ့ ကၽြန္မကို အားတံု႔ အားနာျဖစ္ကာ ရယ္ေနေလသည္။

ထိုအေျခအေနသည္ မိနစ္ပိုင္းအတြင္း ၿပီးဆံုးသြားေသာ္ လည္း ကၽြန္မအား ဆက္လက္ေတြးေတာစရာေတြ မ်ားစြာ ေပးခဲ့ သည္။ ထိုလူငယ္သည္ ကၽြန္မႏွင့္ ခင္မင္ရသည့္ မိတ္ေဆြ၏ အိမ္ ေထာင္ဘက္ျဖစ္လာေသာ္လည္း ကၽြန္မႏွင့္ မည္သည့္အခါမွ် မိတ္ေဆြျဖစ္လာမည့္သူမဟုတ္ေၾကာင္း ထိုခဏအတြင္း ေတြးေန မိသည္။

ေနာက္ထပ္အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုက ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ႀကံဳရ ျခင္းျဖစ္သည္။ လြန္ခဲ့သည့္ ငါးႏွစ္ခန္႔က ကၽြန္မႏွင့္ ကၽြန္မ၏ အမ်ဳိးသားျဖစ္သူတို႔ ေရးသားထားသည့္ လူမႈဘ၀ေဆာင္းပါး မ်ားကို အတူတြဲေဖာ္ျပကာ စာအုပ္တစ္အုပ္ ထုတ္ေ၀ခဲ့ဖူးသည္။

ထိုစာအုပ္ထြက္လာခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မတို႔၏ မိတ္ေဆြမ်ားက အမ်ားဆံုးေမးၾကသည့္ ေမးခြန္းတစ္ခြန္းရွိသည္။ ထိုေမးခြန္းမွာ စာေရးသူနာမည္မ်ားတြင္ ကၽြန္မ၏အမည္က ကၽြန္မအမ်ဳိးသား ၏ အမည္ေရွ႕ကို ဘာေၾကာင့္ေရာက္ေနသလဲဆိုသည့္ ေမးခြန္း ပင္။ ပို၍ ခင္မင္ရင္းႏွီးသည့္ မိတ္ေဆြမ်ားက ““မိန္းမနာမည္ကို ေရွ႕ကထားတယ္၊ ခင္ဗ်ားက မိန္းမ ေၾကာက္ရသလားဗ်”” ဟု ရယ္ရယ္ေမာေမာ ေမးတတ္ၾကေသးသည္။

ထိုေမးခြန္းကို ကၽြန္မ မည္သည့္အခါမွ် မေျဖခဲ့။ ကၽြန္မ အမ်ဳိးသားကေတာ့ သူ႔မိတ္ေဆြမ်ားကို ျပန္၍ ေျဖေလ့ရွိသည္။““ကၽြန္ေတာ့္အမ်ဳိးသမီးရဲ႕ သတင္းသမားလုပ္သက္က ကၽြန္ေတာ့္ ထက္ပို စီနီယာက်လို႔ပါ”” ဟူ၍ ျဖစ္သည္။

သူတို႔က ေနာက္ေနာက္ေျပာင္ေျပာင္ ရယ္ရယ္ေမာေမာ ေမးခြန္းထုတ္ၾကေသာ္လည္း ကၽြန္မတို႔၏ လူမႈအသိုင္းအ၀ိုင္း သည္ အမ်ဳိးသမီးမ်ားကို ေရွ႕မွ ေနရာမေပးခ်င္သည့္ စိတ္အခံ ရွိေနသည္ကို သြားျမင္မိသည္။

ကၽြန္မတို႔ႀကီးျပင္းခဲ့ရသည့္ လူမႈပတ္၀န္းက်င္သည္ သား ေယာက္်ားေလးအျဖစ္ ေမြးဖြားလာသူမ်ားကို “ငါဟာ ေယာက္်ားျဖစ္တယ္၊ ငါဟာ မိန္းမေတြထက္ ပိုျမင့္ျမတ္တယ္၊ ငါ့ ကို ေရွ႕တန္းတင္ရမယ္”ဆိုသည့္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ လႊမ္းမိုးမႈမ်ားႏွင့္ အတူ မ်ဳိးဆက္ေပါင္းမ်ားစြာ ပံုစံသြင္းခဲ့ၾကသည္။

မိန္းကေလးအျဖစ္ ေမြးဖြားႀကီးျပင္းလာသူမ်ားကို ခြဲျခား ႏွိမ္ခ်သေလာက္ သားေယာက္်ားေလးအျဖစ္ ေမြးဖြားလာသူမ်ား ကိုမူ တစ္ဖက္သတ္ ဘံုေျမႇာက္၀ါဒမ်ား ႐ိုက္သြင္းခဲ့ၾကသည္။ ရလဒ္အျဖစ္ အေသးအဖြဲကအစ အေရးပါခ်င္၊ ေနရာေပးခံခ်င္ ေသာ ေယာက္်ားမ်ားႏွင့္ လူမႈပတ္၀န္းက်င္က ေနရာမေပးခ်င္၊ ေရွ႕တန္း မေရာက္ေစခ်င္သည့္ အမ်ဳိးသမီးမ်ားအၾကား မညီမွ်မႈ မ်ား ျဖစ္လာခဲ့သည္။

မိန္းမတစ္ဦးအျဖစ္ ေမြးဖြားႀကီးျပင္းလာၿပီး ခြဲျခားႏွိမ္ခ်မႈ၊ ကန္႔သတ္ခ်ဳပ္ခ်ယ္မႈမ်ားကို ေတြ႕ႀကံဳဖူး၊ မုန္းတီးဖူးသည့္ ကၽြန္မ သည္ တစ္ေန႔တြင္ သားေယာက္်ားေလးေမြးဖြားပါက ထိုအယူ ၀ါဒမ်ားကို တိုက္ဖ်က္သည့္ မိခင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္သည္ဟု အၿမဲတေစ ေတးမွတ္ထားခဲ့သည္။

မိမိထက္ ေတာ္ေသာ၊ ထူးခၽြန္ထက္ျမက္ေသာ မိန္းမမ်ား ႏွင့္ ႀကံဳရသည့္အခါ ကုိယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သာလြန္ျမင့္ျမတ္သည္၊ ဘုန္းျမင့္သည္ဟူေသာ အတြင္းစိတ္အခံႏွင့္ မနာလို၀န္တိုတတ္ ေသာ ေယာက်္ားမ်ဳိးမျဖစ္ေစရန္ အစြမ္းကုန္ ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ေပး မည္။ က်ား၊ မ တန္းတူညီမွ်ေရး ယဥ္ေက်းမႈတိုက္ပြဲတြင္ သား ေယာက္်ားေလးမ်ား ေမြးထားသည့္ မိဘမ်ား၏ သြန္သင္ဆံုးမမႈ သည္ အခရာက်သည္ဟု ကၽြန္မ အျပည့္အ၀ယံုၾကည္မိသည္။

မိန္းကေလးက ေယာက္်ားေလးကို ေျခေထာက္ျဖင့္ မကန္ သင့္လွ်င္၊ ေယာက္်ားေလးကလည္း မိန္းကေလးကို ေျခေထာက္ ျဖင့္ မကန္သင့္ ဆိုသည့္ အယူအဆကို လက္ခံတတ္ေသာ ဉာဏ္ ပညာရွိသူအျဖစ္ သင္ၾကားေပးမည္။

ထဘီႏွင့္ ထိမိလွ်င္ဘုန္းနိမ့္သည္၊ ထဘီတန္းေအာက္၀င္မိ လွ်င္ ဘုန္းနိမ့္သည္ ဆိုသည့္ အယူအဆမ်ားသည္ အမ်ဳိးသမီး မ်ားကို ခြဲျခားႏွိမ္ခ်လိုေသာ စိတ္အခံျဖင့္ ဖန္တီးထားျခင္းမ်ား သာျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာစြာရွင္းျပမည္။

ထုိ႔အျပင္ က်ား၊ မ တန္းတူညီမွ်ေရး၀ါဒ၊ လူကိုလူလို တန္ဖိုးထားသည့္ လူယဥ္ေက်းတစ္ေယာက္ျဖစ္ေစရန္၊ ေမြးရာပါ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပိုင္းအေပၚ မူတည္ၿပီး ျမင့္ျမတ္ျခင္း၊ နိမ့္က် ျခင္းကို သတ္မွတ္သည့္ ေရွးအစဥ္အလာအယူအဆမ်ားကို ပယ္ ဖ်က္ရဲသူျဖစ္ေစရန္ ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ေပးမည္ဟု ဆံုးျဖတ္မိေလသည္။

#mawkun #magazine #chronicle




 

ေစ်းႏႈန္းသက္သာစြာ ေၾကာ္ျငာထည့္သြင္းႏုိင္ပါၿပီ

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here